بهترین گوشی های میان رده


باز هم با شما هستیم با یک مقاله از سری بهترین ها ! یک مقاله کاربردی و جامع که میتوانید به بهترین گوشی های میان رده در بازار از اواخر سال 2019 تا سال 2020 دسترسی داشته باشید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. اگر بودجه شما نه آنقدر زیاد است که بتوانید یک گوشی پرچم دار و تمام و کمال بخرید و نه آنقدر کم که به گوشی های پایین رده قناعت کنید باید بگوییم در حال حاضر به صفحه درستی آمدید. البته همیشه مساله بودجه نیست گاهی کاربری روزانه ما در حد یک گوشی میان رده است و نیازی نیست بیشتر هزینه کنیم به هر حال این مقاله را نوشتیم تا با هم از مزایا و معایب بهترین گوشی های میان رده بازار با خبر بشیم و یک خرید خوب و با ارزش داشته باشیم.در صورت تمایل برای مقایسه قیمت انواع گوشی می توانید از اینجا قیمت به روز گوشی و تبلت را مشاهده فرمایید.


اساسا عبارت «گوشی های میان رده» به چه معناست؟

گوشی میان رده در حال حاضر با توجه به شرایط بازار و ارزش پول ما که دائما و متاسفانه رو به کاهش است به تلفن همراهی گفته میشود که قیمتی در حدود 3.5 تا 6 میلیون داشته باشد.و سعی ما بر این است که بهترین گوشی ها در این رنج قیمت را معرفی کنیم. 

ادامه مطلب ...

خرید انگشتر مردانه


از میان تمام اکسسوری‌های مردانه و زنانه انگشترها محبوبیت زیادی دارند و جلوه‌ی زیبایی به دست می‌بخشند. نکته‌ی جالب در مورد استفاده از انگشترها این است که برای همه سنی و همه جور تیپی تنوع دارند. انگشتر مردانه یک زینت زیبا برای مردها با سلیقه‌ها و تیپ‌های مختلف است و البته می‌تواند یک هدیه زیبا و شیک باشد که همیشه آن شخص با دیدنش به یاد شما بیفتد.

اما انتخاب انگشتر مردانه به آن سادگی که فکر می‌کنید نیست و فاکتورهایی دارد. که اگر قصد هدیه دادن یا خرید انگشتر برای خود دارید باید به آن‌ها توجه کنید.

فاکتورهای انتخاب یک انگشتر مردانه کدامند؟

فاکتورهایی مانند سایز، جنس رینگ و نوع سنگ، سن افراد، سایز دست و از همه مهمتر نوع سلیقه‌ و تیپ فرد بسیار مهم است زیرا هر انگشتر مناسب یک نوع موقعیت می باشد

چطور سایز مناسب انگشتر را بفهمیم؟

نحوه‌ی اندازه‌گیری سایز انگشت برای انتخاب انگشتر مناسب بسیار مهم است، به خصوص اگر قصد خرید آنلاین دارید و سایز انگشت خود را نمی‌دانید. یک راه ساده این است که به مغازه طلافروشی بروید و بخواهید سایز انگشت شما را با وسیله‌ای که دارد، به شما بگوید. اما اگر می‌خواهید خودتان سایر انگشتتان را پیدا کنید، با یک راه ساده به شما کمک می‌کنیم که این اندازه را به دست بیاورید.  ادامه مطلب ...

بهترین گوشی از نظر باتری


امروزه تعداد زیادی از افراد با استفاده از گوشی‌های هوشمند به بسیاری از امور روزانه خود رسیدگی می‌کنند و از طرفی همه دوست ندارند زیاد برای خرید گوشی هزینه کنند. بنابراین بهترین گوشی از نظر باتری یکی از معیار های مهم در انتخاب و خرید گوشی می باشد.

رتبه بندی mAh یا میلی آمپر ساعت باتری گوشی وقتی خود به خود در نظر گرفته شود، آماری نسبتاً بی معنی است. عمر باتری در واقع یک مسئله بسیار پیچیده می باشد، با طیف گسترده ای از متغیرهای سخت افزاری و نرم افزاری که باعث افزایش و یا کاهش مصرف می شوند.

همیشه سعی کنید گوشی را انتخاب کنید که بهترین عمر باتری را داشته باشد و دیگر نیازی به نگرانی برای یافتن مکانی برای شارژ مجدد گوشی خود نخواهید داشت. ماندگاری باتری، همچنان مورد توجه قرار می گیرد. پرچمداران اخیر سامسونگ و شیائومی از باتری های بسیار بالای 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برند و نوید تلفن هایی را می دهند که با یک بار شارژ می توانند در تمام روز کار کنند. اما کدام دستگاه ها واقعاً می توانند با یک بار شارژ بهترین دوام باتری را ارائه دهند؟

در این مطلب می‌خواهیم به معرفی تعدادی از گوشی‌های محبوب بازار بپردازیم که از نظر باتری عملکرد مناسبی دارند. اگر معیار بهترین باتری گوشی برای شما زمان خرید مهم است پس تا انتها همراه خاص باکس باشید.  ادامه مطلب ...