باتری سامسونگ Galaxy J2

باتری سامسونگ J2 یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 2000 میلی آمپر ساعت می باشد و با این که این ظرفیت برای گوشی های هوشمند ظرفیت بالایی محسوب نمی شود اما برای گوشی J2 که در دسته ی گوشی های ارزان قیمت جای دارد این ظرفیت کم به حساب نمی آید.

 باتری این گوشی وظیفه تامین نیروی صفحه نمایش 4.7 اینچی این گوشی را دارد که دارای وضوح نسبتاً پایینی است. در بخش پردازش هم یک چیپست 28 نانومتری Exynos 3475 که دارای 4 هسته می‌باشد، از این باتری استفاده می‌کند.

با توجه به ظرفیت باطری J2 نمی توان از آن انتظار داشت که بیش از یک روز کاربر را همراهی کند و باید بدانید که در انتهای روز حتما به شارژ مجدد احتیاج پیدا می کند.

این باتری علارغم ظرفیت کمی که دارد دارای یک ویژگی مثبت است که قابل تعویض بودن آن توسط خود کاربر می باشد. هر زمان که کاربر در شرایطی قرار بگیرد که به شارژر و پریز برق برای شارژ کردن گوشی دسترسی نداشته باشد می تواند با خرید یک باتری اضافی و به همراه داشتن آن، خود به راحتی باطری J2 را تعویض کند تنها موضوعی که قابل توجه این است که برای خرید باتری سامسونگ Galaxy J2 حتما باید به فروشگاه های معتبر مراجعه کرد.

در طی تست های مقاومت انجام شده مشخص شده است که باتری اصلی Galaxy J2 می تواند در حالت آماده به کار گوشی را برای 67 ساعت در حالی که یک سیم کارت آن فعال است روشن نگه دارد، این در حالی می باشد که همانطور که مشخص است هنگام استفاده از دو سیم کارت این عدد کمتر شده و به 64 ساعت خواهد رسید که برای باتری ای با این ظرفیت کم، عدد بدی محسوب نمی شود.

باتری اصلی گوشی سامسونگ Galaxy A5 2016

باتری سامسونگ A5 2016 با ظرفیت 2900 میلی آمپر و شماره مدل EB-BA510ABE می باشد. با خرید باتری سامسونگ گلکسی A5 یک باتری اورجینال و با کیفیت برای گوشی خود تهیه کنید تا بهترین و بالاترین حد از عملکرد و بهره وری را از گوشی خود شاهد باشید. بدیهی است که افزایش میزان روشنایی صفحه نمایش و همچنین مدت زمان روشن بودن اتصالات نظیر وای فای و یا اینترنت همراه تاثیر مستقیم بر میزان نگهداری شارژ هرگونه باتری دارد، که این باتری نیز از این مسئله مستثنی نیست.

اگر به هر دلیلی شارژ باتری گوشی شما زودتر از حالت عادی تمام می شود یا تغییرات ظاهری مثل بادکردگی و ورم کردن در باتری گوشی خود مشاهده می کنید یا حتی مدت زمان زیادی از خرید گوشی گذشته و عملکرد باتری گوشی به هر دلیلی مثل روز اول استاندارد و جالب توجه نیست حتما لینک خرید باتری سامسونگ Galaxy A5 2016 را مطالعه نمایید زیرا احتمالا زمان تعویض باتری گوشی سامسونگ A5 2016 شما فرا رسیده است.

مدل: EB-BA510ABE
ظرفیت باتری: 3000 میلی آمپر ساعت (mAh)
نوع باتری: لیتیوم-یون - غیر قابل تعویض توسط کاربر

خرید باتری شیائومی Redmi Note 3

باتری شیائومی Redmi Note 3 با ظرفیت 4000 میلی آمپر و شماره مدل BM46 می باشد. با خرید باتری شیائومی Redmi Note 3 یک باتری اورجینال و با کیفیت برای گوشی خود تهیه کنید تا بهترین و بالاترین حد از عملکرد و بهره وری را از گوشی خود شاهد باشید. بدیهی است که افزایش میزان روشنایی صفحه نمایش و همچنین مدت زمان روشن بودن اتصالات نظیر وای فای و یا اینترنت همراه تاثیر مستقیم بر میزان نگهداری شارژ هرگونه باتری دارد، که این باتری نیز از این مسئله مستثنی نیست.

اگر به هر دلیلی شارژ باتری گوشی شما زودتر از حالت عادی تمام می شود یا تغییرات ظاهری مثل بادکردگی و ورم کردن در باتری گوشی خود مشاهده می کنید یا حتی مدت زمان زیادی از خرید گوشی گذشته و عملکرد باتری گوشی به هر دلیلی مثل روز اول استاندارد و جالب توجه نیست حتما لینک خرید باتری شیائومی Redmi Note 3 را مطالعه نمایید زیرا احتمالا زمان تعویض باتری گوشی شیائومی ردمی نوت 3 شما فرا رسیده است.

مدل باتری شیائومی BM46 : Redmi Note 3
ظرفیت باتری: 4000 میلی آمپر ساعت (mAh)
نوع باتری شیائومی Redmi Note 3: لیتیوم-یون و غیر قابل تعویض توسط کاربر

خرید گوشی شیائومی poco m3 به صورت اقساط از خاص باکس

شیائومی Poco M3

آیفون‌ها، کهکشانی‌ها، ردمی‌ها و موارد دیگر را فراموش کنید. با داغترین تلفن فصل به نام پوکو M3 آشنا شوید. این روزها همه در مورد این مدل توسط برند مورد حمایت شیائومی صحبت می کنند و به حق نیز باید بگوییم چنین است. همه چیز برای تبدیل شدن به یک محصول پرفروش مهیا است: ظاهر خوب، صفحه نمایش خوب، باتری عالی، اسپیکرهای استریو و تنظیم خوب دوربین و همه این موضوعات با برچسب قیمتی ارزان ارائه می شود!

Poco در حال حاضر یک مارک مستقل از شیائومی است هر چند که شیائومی هنوز هم هر آنچه Poco طراحی میکند را تولید میکند. حتی نرم افزار گوشی‌های Poco یا شارژرهایی که استفاده می کنند، همه اینها از شیائومی ناشی می شود. اما آیا این گوشی هم مانند شیائومی است یا نه؟ شیائومی Poco M3 دارای دیزاین خاصی است که قبلاً در بسیاری از گوشی‌های Xiaomi و Poco دیده ایم. اولین چیزی که در مورد M3 جدید مشاهده خواهید کرد ظاهر نه چندان معمولی است و ما از دیدن پلاستیک چرم مانند و عناصر منحصر به فرد مانند شیشه بزرگ با مارک POCO در پشت گوشی لذت می‌بریم.

انتظار داشتیم با قیمت گوشی شیائومی پوکو M3 کمی مشخصات این گوشی کاهش یابد، اما به نظر می رسد Poco M3 همه ویژگیهای خوب را با هم می‌خواهد. یک صفحه نمایش قابل توجه 1080p با یک بریدگی کوچک، یک چیپست خوب، انواع اتصالات، اسپیکرهای استریو و یک باتری پرقدرت با ظرفیت 6000 میلی آمپر ساعت و  البته شارژر سریع که در جعبه نیز گنجانده شده است.

برای مطالعه نقد و بررسی دقیق این گوشی به است خاص باکس مراجعه نمایید.

باتری شیائومی Mi 5

باتری شیائومی Mi 5

باتری شیائومی Mi 5 با ظرفیت 3000 میلی آمپر و شماره مدل BM22 می باشد. با خرید باتری شیائومی Mi 5 یک باتری اورجینال و با کیفیت برای گوشی خود تهیه کنید تا بهترین و بالاترین حد از عملکرد و بهره وری را از گوشی خود شاهد باشید. بدیهی است که افزایش میزان روشنایی صفحه نمایش و همچنین مدت زمان روشن بودن اتصالات نظیر وای فای و یا اینترنت همراه تاثیر مستقیم بر میزان نگهداری شارژ هرگونه باتری دارد، که این باتری نیز از این مسئله مستثنی نیست.
اگر به هر دلیلی شارژ باتری گوشی شما زودتر از حالت عادی تمام می شود یا تغییرات ظاهری مثل بادکردگی و ورم کردن در باتری گوشی خود مشاهده می کنید یا حتی مدت زمان زیادی از خرید گوشی گذشته و عملکرد باتری گوشی به هر دلیلی مثل روز اول استاندارد و جالب توجه نیست حتما ادامه مطلب را مطالعه نمایید زیرا احتمالا زمان تعویض باتری گوشی شیائومی Mi 5 شما فرا رسیده است.

مدل باتری شیائومی BM22 : Mi 5
ظرفیت باتری: 3000 میلی آمپر ساعت (mAh)
نوع باتری شیائومی Mi 5: لیتیوم-یون و غیر قابل تعویض توسط کاربر