ساده ترین راه تشخیص باتری اصلی از تقلبی

بررسی و خرید باتری Samsung Galaxy J7

بررسی باتری Samsung Galaxy J7

باتری سامسونگ گلکسی j7 دارای ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت است که از نوع لیتیوم یونی ساخته شده است. اگر با علائمی همچون خالی شدن سریع شارژ گوشی یا درست شارژ نشدن باتری روبرو شدید یا حتی  زمان ماندگاری باتری نسبت به قبل کاهش یافته است، باید به فکر تعویض و خرید باتری سامسونگ j7 برای خود باشید. دلایلی مختلفی منجر به خرابی باتری گوشی می شود که باید باتری قبلی گوشی را یا یک باتری اصل و اورجینال جدید تعویض کنید. باتری ها یکی از مهمترین بخش از گوشی را تشکیل می دهند که عملکرد خوب باتری می تواند به فعالیت موثر گوشی کمک بزرگی کند. طبق بررسی ها این باتری در مکالمه ی پیوسته در شبکه ی 3G  تا 18 ساعت ماندگاری از خود نشان داد که به نوبه ی خود یک عملکرد عالی محسوب می شود. اغلب کاربران به دنبال نحوه شارژ صحیح باتری گوشی خود هستند و به خصوص اینکه بتوانند عمر باتری گوشی را افزایش دهند. طی بررسی های صورت گرفته مشخص شده بهترین روش برای طولانی تر شدن عمر باتری گوشی، به موقع شارژ کردن باتری گوشی است. در بخش Smart Manager به کاربر این امکان را می دهد طیف وسیعی از اطلاعات ضروری را در، از جمله وضعیت باتری ، فضای ذخیره سازی ، آمار حافظه و موارد دیگر ، بررسی و مدیریت کند. با چند لمس آسان می توانید برنامه های بلااستفاده را ببندید، عملکرد باتری و رم را بهبود بخشید، پرونده های بلااستفاده را حذف کرده و بررسی های ضد ویروس را انجام دهید. از باتری Galaxy J7 بیشترین بهره را ببرید ، کاربر می تواند مطالب متنوعی از جمله فیلم ، بازی ها، پخش موزیک و استفاده از وب بیشتر از هر زمان دیگری لذت ببرد و بدون اینکه نیازی به نگرانی در مورد باتری گوشی خود داشته باشد.

 

حالت صرفه جویی در مصرف انرژی باتری Samsung Galaxy j7

بررسی باتری Galaxy J7

نگرانی از تمام شدن باتری گوشی یکی از دغدغه های روزمره انسان امروزییست که تا حد زیادی به لطف تولید و عرضه انواع پاور بانک حل شده است. یکی از حالت هایی که در گوشی J7 قابل استفاده بوده و کاربر دیگر نیازی به نگرانی ندارد(اگر در اواسط روز احتمال می دهد که نهایتا تا چند ساعت آینده باتری گوشی خاموش می شود) می تواند به لطف حالت Ultra Power Saving Mode در مصرف باتری Samsung Galaxy j7 صرفه جویی کند.با خاموش کردن عملکردهای غیر ضروری روی گوشی خود و تغییر صفحه نمایش به حالت مونوکروم (تک رنگ)  مصرف باتری را تا حد زیادی کاهش دهید. با این حالت کاربر می تواند تا پایان روز دیگر نگران شارژ مجدد باتری گوشی نباشد، زیرا با فعال کردن این حالت (Ultra Power Saving Mode) باتری گوشی تا پایان روز جوابگو کارهای ضروری کاربر می باشد.

 

چگونه عمر باتری سامسونگ جی 7 را افزایش دهیم؟

برای اینکه کاربر بتواند از باتری گوشی j7 بیشترین کارایی و استفاده را ببرد، فقط کافی است چند مورد را رعایت کند تا مدت زمان بیشتری از باتری گوشی خود بهره ببرد:
1. شارژ کردن باتری گوشی قبل از خالی شدن کامل ظرفیت باتری
2. جلوگیری از فول شارژ شدن ظرفیت باتری گوشی 
3. کالیبره نگه داشتن باتری ( یکبار در ماه اجازه دهید به طور کامل باتری گوشی پر و خالی شود)
4. جلوگیری از داغ شدن بیش از حد دمای گوشی 
5. استفاده از شارژر اصلی متعلق به گوشی 

 

چگونه متوجه خرابی باتری Samsung Galaxy j7 شویم؟

کاربر برای طول عمر بیشتر گوشی باید خیلی سریع متوجه زمان تعویض باتری گوشی شود. با راه کارهای ساده به سرعت متوجه خرابی باتری گوشی خود می شوید. در ادامه به چند راه کار اصلی و آسان تشخیص خرابی باتری گوشی می پردازیم؛ اول اینکه باتری به سرعت و در زمان کوتاه خالی می شود و دومین راه تشخیص خراب شدن باتری این است که باتری گوشی را در آورده و بر روی یک سطح صاف و شیشه ای قرار دهید و بچرخانید؛ در این حالت اگر قسمتی از باتری باد کرده باشد به سادگی قابل تشخیص است.در صورت مشاهده پلمپ بودن درب پشت گوشی می توانید با مشاهده قاب پشت گوشی متوجه برآمدگی یا بوی نامطبوع باتری گوشی شوید و اقدام به تعویض باتری گوشی کنید.

 


نگهداری و شارژ صحیح باتری گوشی Samsung Galaxy J7

بررسی باتری Samsung  J7

اغلب کاربران به دنبال شارژ صحیح باتری گوشی خود هستند و به خصوص اینکه بتوانند عمر باتری گوشی را مدت زمان بیشتری نگهداری کنند. طی بررسی های صورت گرفته مشخص شده بهترین روش برای طولانی تر شدن عمر باتری گوشی، به موقع شارژ کردن باتری گوشی j7 است. بهترین زمان حالت میزان شارژ باتری بین 40 تا 80 درصد است که کاربر نباید اجازه دهد باتری بیشتر از 80 درصد شارژ شود و بهتر است به هیچ وجه اجازه ندهد شارژ باتری گوشی به کمتر از 20 درصد برسد. توجه کنید بلافاصله بعد از شارژ باتری گوشی، شارژر را از برق جدا کنید و اجازه ندهید شارژر به طور مستمر در پریز برق بماند. قابل ذکر است که بسیاری از گوشی های امروزی بلافاصله از تکمیل شارژ به صورت خودکار اتصال برق را به شارژر گوشی قطع می کنند و از داغ شدن گوشی جلوگیری می کنند. نکته ی دیگر زمانی که گوشی در حال شارژ است با آن کار نکنید و اجازه دهید باتری گوشی بدون هیچ گونه کارایی به شارژ باتری بپردازد. یکی دیگر از نکات مهم برای نگهداری بهتر باتری، حتما از شارژرهای اورجینال و مناسب خود گوشی استفاده کنید و از استفاده از شارژرهای دیگر برای گوشی خود اجتناب کنید. زیرا باید از شارژرهای با جریان و ولتاژ متناسب با ساختار باتری گوشی خود استفاده کنید تا از آسیب دیدگی باتری گوشی جلوگیری کنید. از دیگر عواملی که سبب عمر بیشتر باتری می شود، بستن کلیه ی برنامه هایی که کاربر از آن ها استفاده نمی کند. زیرا رها کردن اپلیکیشن ها و به خصوص روشن گذاشتن وای فای به سرعت شارژ باتری گوشی را خالی می کند.


 

تست استقامت کلی باتری Samsung Galaxy J7

باتری گوشی گلکسی J7 سامسونگ از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی قوی برخوردار است ، این همان ظرفیت باتری Galaxy Note5 است. با فعال بودن فقط یک سیم کارت ، باتری گوشی گلکسی j7 حدود 91 ساعت استقامت چشمگیر از خود نشان داد ، در واقع استقامت کلی باتری این گوشی تقریبا برابر با گوشی Galaxy Note 4 و Note5  است. در بررسی ها باتری این گوشی  18 و نیم ساعت مکالمه ، 9 ساعت مرور وب و 16 ساعت پخش فیلم از خود استقامت نشان داد که با بسیاری از هم رده های خود بسیار خوب عمل کرده است. در نهایت دقت کنید قیمت باتری جی 7 سامسونگ ممکن است در همه فروشگاه ها یکسان نباشد، دقت کنید همیشه قیمت پایین ملاک برتری نیست و ممکن است نشان از کیفیت پایین و تولیدات کپی و غیر اصلی باشد خاص باکس تضمین میکند تمام باتری های موبایل فروشگاه از جمله باتری گوشی سامسونگ j7 اصلی و با ضمانت هستند.

چطور بفهمیم شارژر آیفون 11 پرو مکس اصلی است ؟

شارژر 20 وات آیفون 11 پرو مکس

شارژر آیفون 11 پرو مکس شامل یک آداپتور و یک کابل Usb با درگاه لایتنینگ می باشد. کارکرد این آداپتور این گونه است که ولتاژ 110~220 ولت را دریافت و خروجی که از درگاه usb خود برای شما در نظر دارد جریان 5 ولت و شدت 2 تا 3 آمپر می باشد. خرید شارژر آیفون از خاص باکس یک خرید هوشمندانه است. مقالات زیادی در این ورد نوشته شده یکی از انا در سایتی خبری منتشر شده و دیگری در سایت مهم و بروز جفت هیچ.

خرید شارژر اصلی آیفون 5S

شارژرها دارای انواع مختلفی هستند مانند شارژر دیواری، شارژر بیسیم، شارژر فندکی و غیره. این شارژر از نوع دیواری بوده و دارای یک سیستم محافظت در برابر شارژ بیش از حد، جریان زیاد و افزایش دمای بالا می باشد. یکی دیگر از مزایای سیستم این آداپتور این است که با پر شدن باتری، شارژر به طور خودکار عمل شارژ نمودن را متوقف می کند تا از صدمه رسیدن به باتری شما جلوگیری شود. اما ما پیشنهاد نمی کنیم که بخاطر وجود چنین ویژگی گوشی خود را تا مدت زمان زیادی در شارژ قرار دهید. وزن سبک و طراحی جمع و جور این شارژر باعث راحتی در استفاده و حمل آن می شود و شما به راحتی می توانید آن را با خود به مسافرت ببرید. 

نحوه ی استفاده و ویژگی های مهم شارژر آیفون 11 پرو مکس

بسیاری از شارژرهای موجود در بازار دارای دوشاخه های استاندارد هستن که به پریز خانه ها متصل می شوند اما شارژر آیفون 11 پرو مکس 3پین این گونه نیست و شما برای استفاده باید از یک تبدیل مناسب بهره ببرید تا آداپتور شما را مناسب پریزهای برق موجود در کشور کند. با اتصال این تبدیل و اتصال کابل Usb می توانید به راحتی از این شارژر استفاده نمایید. وزن سبک، طراحی جمع و جور، مقاوم در برابر ضربه و حرارت، سیستم آی سی پورت هوشمند، قابلیت حمل آسان و سرعت بالا از ویژگی های اصلی شارژر آیفون 11 پرو مکس است.

شارژر آیفون 11 پرو

نکات قابل توجه برای خرید شارژر iPhone 11 Pro Max

همیشه یکی از نکات اصلی که روی سلامت باتری گوشی شما نیز تاثیر می گذارد، شارژر گوشی است پس استفاده از شارژر اصلی آیفون 11 پرو مکس کمک زیادی به سلامت گوشی و باتری شما می کند. شما با توجه به یک سری از نکات مهمی که برایتان ذکر می کنیم می توانید از اصلی بودن شارژر خود اطمینان حاصل کنید. 

•    انواع کابل های اصلی اپل طولی به اندازه 50 سانت تا 1 متر داشته باشند.
•    کابل شارژر اصلی iphone 11 pro max، جنس خوبی دارد و به خوبی انعطاف پذیر است.
•    کابل اصلی این اداپتور دارای یک لایه محافظ در برابر امواج مغناطیسی است که شارژر های تقلبی این ویژگی را ندارند.
•    آداپتور اصلی آیفون 11 پرو مکس هنگام شارژ صدا نمی دهد و داغ نمی شود.

جمع بندی شارژر آیفون 11 پرو مکس

شارژر آیفون 11 پرو مکس شامل یک آداپتور و یک کابل می شود که شما با اتصال کابل به آداپتور و متصل کردن آن به پریز برق می توانید گوشی خود را شارژ نمایید. ویژگی های خوبی همچون وزن کم وسایز کوچک و همچنین وجود سیستم محافظ در این شارژر وجود دارد. شما می توانید با خرید شارژر اصلی آیفون 11 پرو مکس عملکرد گوشی و باتری خود را ضمانت کنید تا از صدمات احتمالی به آنها جلوگیری شود.
خاص باکس فقط فروشنده لوازم الکترونیکی نیست لوازم منزل و پوشاک و حتی زیور آلات و اکسسوری شخصی مثل انگشتر عقیق مردانه نیز میفروشد.

بهترین گوشی ها تا 15 میلیون تومان کدام گوشی ها هستند ؟

هترین گوشی موبایل تا 15 میلیون تومان

خرید بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان به طور حتم می تواند یکی از هیجان انگیز ترین خرید ها در طول زندگی شما باشد. پرداخت هزینه ی 15 میلیونی برای خرید گوشی به شما این نوید را می دهد که یکی از بهترین مدل های روز را انتخاب کنید. هرچند قدرت گوشی های هوشمند به حدی رسیده است که یک گوشی تا 6 میلیون تومان هم به راحتی از پس کارهایی که به آن می سپارید بر می آید. سازندگان گوشی های هوشمند بیش از هر زمان دیگری در حال نوآوری و پیشرفت هستند و می توان گفت سال 2020 یکی از بهترین سال ها برای گوشی های هوشمند بود. نه تنها دستگاه های بیشتری با صفحه نمایش انعطاف پذیر و گوشی هایی با قابلیت اتصال 5G مشاهده کرده ایم، بلکه با هجوم گوشی هایی با مشخصات برتر و برچسب های قیمت مقرون به صرفه روبرو شدیم. هرچند بعضی چیزها مثل قبل باقی مانده اند. درست مثل این واقعیت که اپل و سامسونگ هنوز بر بازار تسلط دارند و در رتبه های اول فروش گوشی های هوشمند هستند. اما علیرغم اینکه خطوط تولیدی آیفون اپل و گلکسی سامسونگ بهترین گزینه برای بسیاری از افراد هستند، شرکت های دیگری مانند شیائومی، هواوی، وان پلاس و موتورولا نیز تلفن های بسیار خوبی را به فروش می رسانند. رقابت در بین این غول های تکنولوژی، گزینه های بسیار خوبی را برای انتخاب با دامنه ای از قیمت به مصرف کنندگان ارائه می کند.

برای کمک به شما در کشف بهترین ها و انتخاب مناسب ترین گزینه، ما بهترین گوشی ها تا 15 میلیون تومان را با توجه به تجربه همکاران فروش و بررسی های تیم فنی خاص باکس و همچنین آمار جهانی فروش گوشی به نسبت قیمت در کنار تحلیل وب سایت های معتبر و بزرگی مثل جی اس ام آرنا و غیره را برای شما گردآوری کرده و به معرفی اجمالی هر محصول به صورت جداگانه می پردازیم. هر گوشی هوشمند موجود در این لیست، از باتری گرفته تا عملکرد دوربین، کاملاً بررسی و آزمایش شده است همچنین برای اطمینان از اینکه بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان برای همیشه در این لیست نشان داده می شود، این لیست را مرتباً به روز می کنیم.

در کنار این شما می توانید با توجه به بودجه ی مورد نظر خود، از راهنمای خرید گوشی در مقاله های زیر نیز استفاده نمایید.

 

بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان

1. گوشی شیائومی Mi 11i

شاید برای خیلی از افراد پیش آمده باشد که علاقه زیادی به یک گوشی داشته اما قیمت بالای آن اجازه خرید آن را نمی‌دهد و اینجاست که کمپانی سازنده به فکر افتاده و نسخه ارزانتر آن را هم برای شما تولید می‌کند. سامسونگ با Fan Editionهای مخصوص به خود و شیائومی با پسنودهای Lite و i، که در اینجا هم به Mi 11i رسیده‌ایم. این گوشی بدون شک یک پرچمدار تمام عیار است اما قیمت آن بسیار مقرون به صرفه‌تر از پرچمدار اصلی شیائومی یعنی Mi 11 است.

این گوشی شاید به زیبایی Mi11 و شاهکار طراحان ارشد شیائومی نباشد اما هنوز هم یکی از زیباترین‌ها بازار است و نظر هر شخص با سلیقه‌ متفاوت را به خود جلب می‌کند. ضخامت پایینتر این گوشی با جنس شیشه و پلاستیک باعث می‌شود تا به خوبی در دست شما جای گرفته و حس یک گوشی گران قیمت و دست کم یک گوشی با قیمت 15 میلیون تومان را به شما منتقل کند.

نمایشگر یکی از بخشهای سخت افزاری است که چشم شما دائماً با آن سر و کار دارد و چه بهتر که این نمایشگر از نوع Super AMOLED باشد. گوشی Mi 11i از صفحه نمایش 6.67 اینچی و وضوح 1080x2400 پیکسل استفاده می‌کند که دارای نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز می‌باشد. روشنایی این صفحه نمایش طبق ادعای شیائومی تا 1300 نیت می‌رسد و کیفیت بالای آن مطمئناً چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

همانطور که انتظار داریم پردازنده گل سرسبد کوالکوم یعنی Snapdragon 888 قلب تپنده‌ی Mi 11i است و طبق معمول با پردازنده گرافیکی Adreno 660 همراه می‌باشد. این سیستم پردازشی با 8 گیگابایت حافظه رم همکاری دارد و در بخش حافظه ذخیره‌سازی هم شما به 128 و یا 256 گیگابایت حافظه دسترسی دارید که پشتیبانی از کارت حافظه را هم از دست داده است. منبع تغذیه شیائومی Mi 11i یک باتری 4520 میلی آمپری است که با توجه به ضخامت کم گوشی و صفحه نمایش آن ظرفیت قابل قبولی به حساب می‌آید. این باتری به کمک شارژر 33 وات ظرف مدت 52 دقیقه از صفر تا 100 درصد پر می‌شود.

بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان باید دارای یک سیستم دوربین خوب برای عکاسی و فیلم برداری باشد و گوشی Mi 11i در این بخش هم با دست پر ظاهر شده است. این گوشی از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که سازنده آن سامسونگ است. دوربین‌های کمکی هم لنزهای 13 مگاپیکسل فوق عریض و 5 مگاپیکسل ماکرو هستند که به نوبه‌ی خود به شما در فرآیند عکاسی و فیلم‌برداری کمک می‌کنند. برای سلفی هم یک سنسور 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که درون حفره‌ی کوچکی در بالای نمایشگر قرار گرفته است.

نقاط قوت:

•    نمایشگر باکیفیت عالی و روشن
•    چیپ پرچمدار و قدرتمند
•    عمر باتری بسیار عالی
•    کیفیت عکس بسیار خوب از دوربین اصلی در نور روز و شب
•    کیفیت فیلم عالی از دوربین اصلی

نقاط ضعف:

•    فریم پلاستیکی
•    فقدان جک 3.5 میلی متری و درگاه مموری

 

بهترین گوشی تا 15 میلیون

2. گوشی شیائومی Mi 10T Pro

شیائومی Mi 10T Pro نسخه ی جدید Mi 9T Pro یا همان Redmi K20 Pro معروف و پرفروش سال 2020 این شرکت است اما از خیلی جهات شبیه به هم نیستند. این نسخه نسبت به مدل سال گذشته از طراحی جدید و سخت افزاری به روز استفاده می‌کند اما این واقعیت همچنان پا برجاست که لقب قاتل پرچم دار و برچسب قیمتی پایین، همچنان در این محصول وجود دارد.

طراحی و کیفیت ساخت بالا و استفاده از ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری مدرن و پرقدرت مطمعنا بازهم راه شیائومی را برای ادامه مسیر هموار تر از گذشته می کند و این مدل بازهم مانند مدل گذشته‌ی خود پتانسیل تبدیل شدن به پرفروش ترین میان‌رده‌ی بازار را دارد.

در بخش صفحه نمایش شیائومی Mi 10T Pro از نمایشگر LCD و 6.67 اینچی استفاده می‌کند که دارای نزخ تازه سازی خیره کننده 144 هرتز می‌باشد. این صفحه نمایش دارای وضوح Full HD است و به کمک Gorilla Glass 5 محافظت می‌شود. کیفیت بالا و روشنایی خوب این نمایشگر تماشای محتوا و بازی کردن را به کمک نرخ نوسازی بالا برای شما بسیار لذت بخش می‌کند.

شیائومی Mi 10T Pro دارای پردازنده پرچم دار Snapdragon 865 SOC می‌باشد. اولین دلیل برای خرید Mi 10T Pro به عنوان گوشی زیر 15 میلیون همین پردازنده است که تا مدتها جوابگوی نیازهای شما است. در کنار این پردازنده شما به 8 گیگابایت حافظه رم دسترسی دارید که عملیات مالتی تسکینگ را برای شما به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد. حافظه ذخیره سازی نیز در دو نسخه متفاوت 128 و 256 گیگ در نظر گرفته شده است. باتری که این مجموعه را پشتیبانی می‌کند هم ظرفیت 5000 میلی آمپری دارد که به کمک یک شارژر 33 وات شارژ می‌شود.

دوربین‌های که این گوشی از آن استفاده کرده است همان دوبینهای پرچم دار Mi 10 است. یعنی یک لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 13 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 5 مگاپیکسل که همگی زمینه یک عکاسی و فیلم برداری حرفه‌ای را برای شما رقم می‌زنند. کیفیت عکسها بسیار خوب است و شما به کمک این دوربین می‌توانید با وضوح 8K نیز فیلم برداری نمایید.

نقاط قوت:

•    یکی از بهترین پنل های LCD دنیا
•    کیفیت ساخت عالی
•    عمر باتری طولانی
•    عملکرد عالی دوربین
•    اسپیکر های استریو
•    رابط غنی و کارآمد MIUI
•    حافظه ی رم بالا

نقاط ضعف:

•    دوربین فوق عریض ضعیف

 

بهترین گوشی تا 15 میلیون

3. گوشی ال جی Velvet

ال جی باید راهی برای بازگشت دوباره به میادین پیدا می‌کرد. این کمپانی کره‌ای بعد از فروش کم محصولات خود در سری G استراتژی خود را تغییر و تمرکز را معطوف به ال جی Velvet کرد و اینگونه بود که شاهد معرفی و حضور یک گوشی زیبا، خلاقانه و البته قدرتمند از این شرکت بودیم. به این ترتیب الجی بار دیگر خوب ظاهر شد و حتی اگر فروش چندانی هم از این گوشی به دست نیاورد ولی بازهم توانسته توجه اکثر کاربران را به سمت خود جلب کند و این نکته به تنهایی می‌تواند نقطه قوتی برای سری بعدی این گوشی زیبا و همه فن حریف باشد.

همانطور که از نام این گوشی نیز پیداست و دیگر شاهد اعداد و حروف خاصی در نامگذاری این گوشی نیستیم، زبان طراحی آن نیز در بین دیگر مدلهای این شرکت تقریبا جدید است. در این طراحی که موسوم به 3D Arc است، شاهد استفاده از شیشه و فلز دو متریال باکیفیت و اصلی در این گوشی هستیم. عرض کم و ارتفاع زیاد گوشی در دست گرفتن آن را برای شما آسان می‌کند.

وقتی از رو به رو به گوشی نگاه می‌کنیم نمایشگر 6.8 اینچی P-OLED این گوشی را می‌بینیم که به دلیل ارتفاع زیاد این گوشی نسبت تصویر آن درست مانند پرچم دار سونی یعنی Xperia 1 II به عدد 20.5:1 رسیده است. وضوح نمایشگر 1080x2460 است و شاهد کیفیت بسیار خوبی در آن هستیم و LG Velvet به عنوان گوشی زیر 15 میلیون تومان در این بخش بسیار خوب عمل کرده است.

استفاده از پردازنده Snapdragon 765G در کنار 6 یا 8 گیگابایت رم باعث می‌شود تا شما از کارهای سبک تا سنگین را به راحتی با این گوشی انجام دهید. شاید استفاده از پردازنده میان‌رده درگوشی با چنین قیمتی چندان عاقلانه نباشد اما باید گفت در عملکرد این پردازنده تفاوت چندان با مدل پرچم‌دار احساس نخواهید کرد. حافظه ذخیره سازی نیز 128 گیگابایت در نظر گرفته شده است. همه‌ی این مجموعه انرژی خود را از باتری 4300 میلی آمپری دریافت می‌کنند.

در بخش دوربین که با طراحی موسوم به Rain Drop ساخته شده‌اند، شاهد حضور یک لنز اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق هستیم. لنز سلفی نیز سنسوری 16 مگاپیکسلی است. این دوربین‌ها می‌توانند با کیفیت 4K و 30 فریم بر ثانیه برای شما فیلم‌برداری کنند.

نقاط قوت:

•    ساخت برتر، طرح های رنگی زیبا، درجه IP68
•    لوازم جانبی Dual Screen
•    نمایشگر باکیفیت OLED
•    ماندگاری بسیار خوب باتری
•    جک 3.5 میلی متری، بلندگوهای استریو، اسلات microSD
•    سلفی های عالی

نقاط ضعف:

•    شارژ کند
•    بدون دوربین تله فوتو

 

بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان

4. گوشی سامسونگ Galaxy S20 FE

کهکشانی ها یکی پس از دیگری غوغا به پا می کنند. کلاس کاری سامسونگ را همیشه می توانید در سری S و نوت این کمپانی به وضوح ببینید. جایی که پرچم داران S20 تمام قد در مقابل رقبای خود ایستاده اند. به تازگی نیز اخباری در رابطه با مشخصات لورفته از سامسونگ S21 منتشر شده و تا کنون طراحی آن نیز لو رفته است. در این میان معرفی یک نسخه ارزان قیمت از اس20 بزرگ ترین لطفی بود که سامسونگ می توانست به طرفداران خود کند و یکی از بهترین گزینه های خرید گوشی تا 15 میلیون تومان می باشد.

سامسونگ Galaxy S20 FE به واسطه ی نمایشگر حفره دار خود و همچنین آرایش دوربین ها در قاب پشتی از یک چهره ی تقریبا آشنا استفاده می کند. علیرغم اینکه این گوشی جزو سری S محصولات سامسونگ می باشد، اما در دست گرفتن آن بیشتر حس سری A را به شما منتقل می کند. جنس بدنه پشتی آن از شیشه به سمت پلاستیک رفته اما تنوع رنگ های این محصول بسیار زیاد است و سلایق زیادی را پوشش می دهد.

این گوشی سامسونگ مجهز به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED می باشد. این نمایشگر بیش از 84.8 درصد از قاب جلویی را پوشش داده است. رزولیشن این نمایشگر کیفیت 1080 در 2400 پیکسل دارد که 407 پیکسل بر هر اینچ تراکم پیکسلی آن است. از ویژگی های این صفحه نمایش می توان به HDR10 و نرخ تازه سازی 120Hz اشاره کرد.

سامسونگ از دو پردازنده Snapdragon 865 و Exynos 990 در این گوشی استفاده کرده است. نسخه Fan Edition با یکی از سه تنظیمات حافظه 6/128 گیگابایتی، 8/128 گیگابایتی و 8/256 گیگابایتی ارائه می شود و نسخه پایه آن با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. انرژی مورد نظر گلکسی S20 FE توسط یک باتری سامسونگ اصلی  4500 میلی آمپر ساعتی تامین می شود، دقیقا همان ظرفیت که در S20+ و Note20 Ultra وجود داشت.​

سامسونگ Galaxy S20 Fan Edition با سیستم دوربین متفاوتی نسبت به S20 و S20 Plus ارائه می شود. یعنی از هر سه ماژول دو تا متفاوت است، واحد اصلی دوربین بدون تغییر مانده است که از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با پیکسل های 1.8 میکرومتر و دیافراگم f/1.8 استفاده می کند. لرزشگیر و فوکوس خودکار پیکسل دوگانه نیز در لیست ویژگی ها هستند.

نقاط قوت:

•    گواهینامه IP68
•    صفحه نمایش Super AMOLED تخت و 120 هرتز
•    دوام باتری بالا
•    دوربین های فوق العاده باکیفیت

نقاط ضعف:

•    شارژر میتوانست قوی تر باشد
•    بدنه پشتی پلاستیکی