خرید گوشی Nokia G11 Plus با بهترین قیمت از خاص‌باکس

نوکیا، برندی که همه آن را با گوشی‌های دکمه‌ای دوست‌داشتنی‌اش به‌یاد می‌آورند، طی چند سال اخیر و با ورود به عرصۀ تولید گوشی‌های هوشمند توانسته است عملکرد خوبی از خود نشان دهد. گوشی نوکیا در کنار قیمت پایین خود، از کیفیت قابل‌قبولی برخوردارند و خرید گوشی نوکیا به یکی از تصمیمات اصلی خریداران با بودجۀ پایین تبدیل شده است. یکی از گوشی‌های اقتصادی و میان‌ردۀ نوکیا G11 Plus نام دارد که در ژوئن 2022 معرفی و در ژوئیۀ همان سال نیز عرضه شد. این گوشی دارای وزنی سبک و ظاهری در حد و اندازۀ یک گوشی اقتصادی است، اما قطعاً در مقابل هزینه‌ای که بابت خرید آن پرداخت می‌شود، عملکرد قابل‌قبولی ارائه می‌دهد.

گوشی Nokia G11 Plus مجهز به نمایشگری 6.52 اینچی و از نوع IPS است. این نمایشگر دارای رزولوشن 720 × 1600 یا همان +HD بوده و قادر است در هر اینچ مقدار 269 پیکسل را نمایش دهد. از دیگر ویژگی‌های صفحۀ نمایش گوشی نوکیا G11 Plus می‌توان به ارائۀ نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز (که برای یک گوشی میان‌رده عالی است) و حداکثر روشنایی 400 نیت اشاره کرد.

پردازندۀ کاملاً اقتصادی گوشی نوکیا جی11 پلاس Unisoc T606 بوده که از معماری 12 نانومتری بهره می‌برد. این پردازندۀ هشت‌هسته‌ای دارای دو هستۀ قدرتمندتر با توان ارائۀ حداکثر فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتز و شش هستۀ کم‌مصرف‌تر با توان ارائۀ حداکثر فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتز است. حافظۀ رم گوشی Nokia G11 Plus مقدار 4 گیگابایت بوده و علاوه بر 64 گیگابایت حافظۀ داخلی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظۀ جانبی را نیز دارد. با این مشخصات می‌توان انتظار داشت تا این گوشی میان‌ردۀ نوکیا توانایی اجرای بازی‌های نه‌چندان سنگین و برنامه‌های عملکردی محبوب را داشته باشد.

گوشی نوکیا G11 Plus دارای دو سنسور عریض 50 مگاپیکسلی و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی نیز به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. اگرچه فقدان سنسور فوق‌عریض برای این گوشی حس می‌شود، اما وجود سنسور عریض قدرتمند در پشت و جلوی این گوشی باعث شده تا در این قسمت ارزشی بیشتر از هزینه‌اش داشته باشد. دوربین‌های این گوشی قابلیت فیلم‌برداری با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم‌برثانیه را دارند.

باتری لیتیوم پلیمر گوشی Nokia G11 Plus از 5000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت بهره می‌برد که در صورت استفادۀ عادی و طبق ادعای سازنده می‌تواند تا سه شبانه‌روز دوام بیاورد. گوشی نوکیا G11 پلاس با مشخصاتی که دارد یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی موجود در بازار است که خرید آن به افراد با بودجۀ پایین برای خرید گوشی توصیه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد