خرید تبلت Lenovo Tab M8 با بهترین قیمت از خاص‌باکس

تبلت لنوو M8، محصولی دیگر از شرکت Lenovo که با وزن 305 گرمی به بازار عرضه شده است. این تبلت بسیار سبک است و با وجود وزن کم، برای خریدار کاربردی قابل‌قبول دارد. این محصول با تراشۀ Mediatek MT6761 هلیو A22 (12 nm) تجربه‌ای فوق‌العاده را برای مشتریان رقم می‌زند.

جنس بدنۀ تبلت Lenovo Tab M8 از آلومینیوم است و صفحۀ نمایش 8.0 اینچی آن دارای رزولوشن 800 × 1280 و فناوری IPS LCD می‌باشد که به تصویر آن کیفیتی خوب می‌بخشد. از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به پردازندۀ مرکزی چهارهسته‌ای آن و همچنین پردازندۀ گرافیکی PowerVR GE8320 اشاره کرد که باعث می‌شود این تبلت از پس اجرای بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی معمولی برآید.
تبلت لنوو M8 دارای 2GB رم و 32GB حافظۀ داخلی است، همچنین از کارت حافظۀ جانبی تا حداکثر 1TB نیز پشتیبانی می‌کند تا دیگر نگران کمبود حافظه در تبلت خود نباشید. دوربین پشت این محصول دارای رزولوشن 5 مگاپیکسل و دروبین جلوی آن دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل است. این تبلت قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت خیره‌کنندۀ 1080p را دارا می‌باشد.
باتری تبلت Lenovo Tab M8 از نوع Li-Po 5000 mAh بوده و در طول یک روز کامل می‌توان بدون نگرانی از اتمام شارژش و با خیال راحت از آن برای کارهای روزمره استفاده کرد. این تبلت از سیستم‌عامل اندروید 9.0 پشتیبانی می‌کند.
فهرست مشخصات تبلت Lenovo Tab M8 در سایت خاص‌باکس موجود است و برای خرید آن با قیمتی به‌روز می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. همچنین می‌توانید برای خرید سایر برندهای تبلت به صفحۀ دسته‌بندی خرید تبلت مراجعه کنید.

چنان‌چه نیاز به خرید لوازم جانبی تبلت مانند خرید شارژر اصل برای آن دارید، به سایت ما سر بزنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد