بهترین گوشی های میان رده


باز هم با شما هستیم با یک مقاله از سری بهترین ها ! یک مقاله کاربردی و جامع که میتوانید به بهترین گوشی های میان رده در بازار از اواخر سال 2019 تا سال 2020 دسترسی داشته باشید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. اگر بودجه شما نه آنقدر زیاد است که بتوانید یک گوشی پرچم دار و تمام و کمال بخرید و نه آنقدر کم که به گوشی های پایین رده قناعت کنید باید بگوییم در حال حاضر به صفحه درستی آمدید. البته همیشه مساله بودجه نیست گاهی کاربری روزانه ما در حد یک گوشی میان رده است و نیازی نیست بیشتر هزینه کنیم به هر حال این مقاله را نوشتیم تا با هم از مزایا و معایب بهترین گوشی های میان رده بازار با خبر بشیم و یک خرید خوب و با ارزش داشته باشیم.در صورت تمایل برای مقایسه قیمت انواع گوشی می توانید از اینجا قیمت به روز گوشی و تبلت را مشاهده فرمایید.


اساسا عبارت «گوشی های میان رده» به چه معناست؟

گوشی میان رده در حال حاضر با توجه به شرایط بازار و ارزش پول ما که دائما و متاسفانه رو به کاهش است به تلفن همراهی گفته میشود که قیمتی در حدود 3.5 تا 6 میلیون داشته باشد.و سعی ما بر این است که بهترین گوشی ها در این رنج قیمت را معرفی کنیم. 

دقت کنید معیار طبقه بندی ما عوامل زیای مثل فروش بالا، بازخورد مشتریان و رضایت آنها و حتی فروش جهانی آن گوشی می باشد.به همین علت ممکن است شما در این لیست از برند هایی که کم کم از بازار ایران در حال حذف شدن هستند مطلبی نیابید. همچنین به دلیل اینکه بازه قیمتی مورد بررسی تقریبا زیاد است سعی کردیم امکانات گوشی را به نسبت قیمت بسنجیم و معایب گوشی را هم تا حد امکان بازگو کنیم و در آخر امتیازی تحت عنوان ارزش خرید به هر گوشی بدهیم. به عبارت دیگر کیفیت و مشخصات فنی در ازای مبلغ پرداختی توسط تیم تولید محتوا و بررسی محصول سنجیده شده است، که در اصطلاح به آن ارزش خرید گوشی میگویند و با نمره ای بین 0 تا 10 مشخص می شود.

گوشی شیائومی ردمی 9

گوشی شیائومی ردمی 9 با ظاهری زیبا در ابعاد 9.1*77*163.1 و با وزن 198 گرم وارد بازار شد. این گوشی از نمایشگر 6.53 اینچی و باتری بزرگ 5020 میلی آمپر ساعتی برخوردار می باشد. بدنه ی شیائومی Redmi 9 در قسمت پنل پشتی و فریم از پلاستیک و در پنل جلویی از شیشه ی گوریلا گلس 3 ساخته شده است. نمایشگر 6.53 اینچی گوشی شیائومی ردمی 9 لمسی خازنی از نوع IPS LCD  با رزولوشن 1080 در 2340 می باشد. این صفحه نمایش با تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ توانایی پخش 16 میلیون رنگ را دارد.

دوربین چهار گانه آن از 4 لنز متفاوت تشکیل شده است. لنز 13 مگاپیکسلی اصلی، یک لنز واید 28 میلیمتری است که قابلیت فوکوس خودکار دارد. لنز دوم یک سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی برای ثبت عکس های فوق عریض و لنز سوم یک سنسور ماکرو 5 مگاپیکسلی برای عکاسی از فاصله نزدیک می باشد، در آخر هم یک سنسور 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق تصاویر، این پکیج را کامل می کند. دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی که یک لنز واید 27 میلیمتری است و مانند اکثر میان رده ها کیفیت فیلم برداری این گوشی نیز 1080 و 30 فریم در ثانیه است. از دیگر ویژگی های این دوربین می توان به قابلیت عکسبرداری HDR و پانوراما اشاره کرد.جالب است بدانید به دلیل ویژگی های فوق العاده که این گوشی دارد توانشته در لیست بهترین گوشی های شیائومی سال 2020 نیز قرار بگیرد.

از همه ی این ها گذشته سخت افزار گوشی شیائومی Redmi 9 با داشتن یک پردازنده مرکزی هشت هسته ای از نوع Helio Mediatek G80 با فرآیند تولید 12 نانومتری در کنار پردازنده گرافیکی Mali G52 MC2 از مدل های قبلی پیشی گرفته و این نوید را می دهد که شیائومی Redmi 9 از نظر سرعت و پویایی بهتر عمل کند. در کنار این مجموعه رم 4 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 68 گیگابایتی شاید آنچنان برای مخاطبین جالب نباشد و اکثر آن ها مایل به استفاده از کارت حافظه جانبی میکرو اس دی که امکانش در Redmi 9 فراهم شده را داشته باشند. البته این مدل با رم 4 و 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایتی نیز موجود است. باتری قدرتمند 5020 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری انرژی مورد نیاز این گوشی را تامین می کند که عمر بسیار خوبی دارد. اگر چه باتری شیائومی Redmi 9 قابل تعویض نیست اما از قابلیت فست شارژ پشتیبانی کرده و درون جعبه یک شارژر 10 واتی قرار دارد که می تواند این گوشی را در عرض نیم ساعت 20 درصد شارژ کند.

اگر به دنبال یک گوشی خوش ساخت با طراحی خوب صفحه نمایش بزرگ و باتری عظیم هستید که در کنار کار های روزانه بتوانید گریزیبه بازی و نرم افزار های حرفه ایو نیمه سنگین داشته باشید پس در خرید گوشی شیائومی ردمی 9 درنگ نکنید.

ارزش خرید ۸.۵ از ۱۰

گوشی شیائومی ردمی نوت 8

طی بررسی هایی که داشتیم گل سر سبد لیست حتی با وجود افزایش قیمتی که تمام گوشی ها به خاطر نرخ ارز داشته اند شیائومی ردمی نوت 8 است. این گوشی با دو حافظه 64 و 128 گیگابایتی به بازار عرضه شده که هر دو آنها حافظه رمی معادل 4 گیگ دارند. در ادامه مروری میکنیم بر تصاویر و مشخصات فنی این دلربای خوش قیمت.

گوشی موبایل شیائومی Note 8 از سری موفقِ نوتِ گوشی های شیائومی است که در نیمه ی دوم سال 2019 به بازار معرفی شده است. این گوشی یک گوشی پرچمدار در کالبد گوشی میان رده به شمار می رود. اکنون این گوشی با ارائه ی دوربین حرفه ای توانسته بسیاری از رقبا را پشت سر بگذارد و بار دیگر ثابت کند که شیائومی لایق این رشد سریعی که داشته، بوده است. دوربین این گوشی با چهار سنسور مجزا از فوق عریض گرفته تا عریض و سنسور عمقی و سنسور ماکرو همگی را در خود جای داده است و می تواند ویژگی های زیادی را در اختیار شما قرار دهد. سنسورهای ذکر شده به ترتیب اندازه های 8، 48، 2 و 2 مگاپیکسلی دارند بنابراین نگران کیفیت عکس های خود نباشید و این را به عهده اسمارتفون خود بگذارید.

پردازنده اسنپدراگون 665 با رم 4 و گرافیک آدرنو 610 به آسانی از پس اجرای فرمان های شما برخواهند آمد و بازی های نیمه سنگین را نیز بسیار روان اجرا خواهند کرد. باتری گوشی شیائومی Note 8 ظرفیتی 4000 میلی آمپر ساعتی دارد و همین مقدار کافیست تا شما را بیشتر از یک روز همراهی نماید. این گوشی نمونه ی حرفه ای تری نیز دارد که تحت عنوان گوشی شیائومی Note 8 Pro شناخته می شود که در ادامه آن را نیز بررسی خواهیم کرد.

اگر همه موارد را تجمیع کنیم نوت 8 64  و نوت 8 با حافظه 128 شیائومی ارزشی خریدی معادل ۹ از ۱۰ دارند.
یک امتیاز کم شده نیز به علت ضعف دوربین سلفی این گوشی کم شده چون دوربین دوم نوت 8 به نسبت مشخصات دیگر این گوشی ضعیف است و کیفیتی معادل 13 مگاپیکسل دارد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد