خرید باتری اصل گوشی Samsung Galaxy J7 با بهترین قیمت از خاص‌باکس


باتری سامسونگ J7 2016 با ظرفیت 3300 میلی آمپر و شماره مدل EB-BJ710CBE می باشد. با خرید باتری سامسونگ گلکسی J7 2016 یک باتری اورجینال و با کیفیت برای گوشی خود تهیه کنید تا بهترین و بالاترین حد از عملکرد و بهره وری را از گوشی خود شاهد باشید. بدیهی است که افزایش میزان روشنایی صفحه نمایش و همچنین مدت زمان روشن بودن اتصالات نظیر وای فای و یا اینترنت همراه تاثیر مستقیم بر میزان نگهداری شارژ هرگونه باتری دارد، که این باتری نیز از این مسئله مستثنی نیست.احتمالا شما هم میدونید که گوشی j7 2016 یکی از خوش فروش ترین و پر طرفدارترین میان رده های سامسونگ در سال 2016 تا 2018 بود یکی از قدرتمند ترین قسمت های این گوشی باتری جی 7 2016 است که نسبت به مدل قبلی افزایش ظرفیت قابل قبولی داشته در ادامه توضیحات و نتیجه تست و بررسی باتری اصل سامسونگ J7 2016 که اختصارا باتری j710 هم گفته میشه می پردازیم.

اگر به هر دلیلی شارژ باتری گوشی شما زودتر از حالت عادی تمام می شود یا تغییرات ظاهری مثل بادکردگی و ورم کردن در باتری گوشی خود مشاهده می کنید یا حتی مدت زمان زیادی از خرید گوشی گذشته و عملکرد باتری گوشی به هر دلیلی مثل روز اول استاندارد و جالب توجه نیست احتمالا زمان تعویض باتری گوشی سامسونگ j7 2016 شما فرا رسیده است. توجه داشته باشید که مهم ترین بخش خرید باتری انتخاب و تشخیص باتری اصلی می باشد.
همچنین به صفحۀ خرید باتری موبایل، خرید شارژر سامسونگ و خرید شارژر در سایت خاص‌باکس سر بزنید.

خرید تبلت Lenovo Tab M8 با بهترین قیمت از خاص‌باکس

تبلت لنوو M8، محصولی دیگر از شرکت Lenovo که با وزن 305 گرمی به بازار عرضه شده است. این تبلت بسیار سبک است و با وجود وزن کم، برای خریدار کاربردی قابل‌قبول دارد. این محصول با تراشۀ Mediatek MT6761 هلیو A22 (12 nm) تجربه‌ای فوق‌العاده را برای مشتریان رقم می‌زند.

جنس بدنۀ تبلت Lenovo Tab M8 از آلومینیوم است و صفحۀ نمایش 8.0 اینچی آن دارای رزولوشن 800 × 1280 و فناوری IPS LCD می‌باشد که به تصویر آن کیفیتی خوب می‌بخشد. از دیگر ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به پردازندۀ مرکزی چهارهسته‌ای آن و همچنین پردازندۀ گرافیکی PowerVR GE8320 اشاره کرد که باعث می‌شود این تبلت از پس اجرای بازی‌ها و برنامه‌های گرافیکی معمولی برآید.
تبلت لنوو M8 دارای 2GB رم و 32GB حافظۀ داخلی است، همچنین از کارت حافظۀ جانبی تا حداکثر 1TB نیز پشتیبانی می‌کند تا دیگر نگران کمبود حافظه در تبلت خود نباشید. دوربین پشت این محصول دارای رزولوشن 5 مگاپیکسل و دروبین جلوی آن دارای رزولوشن 2 مگاپیکسل است. این تبلت قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت خیره‌کنندۀ 1080p را دارا می‌باشد.
باتری تبلت Lenovo Tab M8 از نوع Li-Po 5000 mAh بوده و در طول یک روز کامل می‌توان بدون نگرانی از اتمام شارژش و با خیال راحت از آن برای کارهای روزمره استفاده کرد. این تبلت از سیستم‌عامل اندروید 9.0 پشتیبانی می‌کند.
فهرست مشخصات تبلت Lenovo Tab M8 در سایت خاص‌باکس موجود است و برای خرید آن با قیمتی به‌روز می‌توانید از طریق همین سایت اقدام کنید. همچنین می‌توانید برای خرید سایر برندهای تبلت به صفحۀ دسته‌بندی خرید تبلت مراجعه کنید.

چنان‌چه نیاز به خرید لوازم جانبی تبلت مانند خرید شارژر اصل برای آن دارید، به سایت ما سر بزنید.

خرید گوشی Nokia G11 Plus با بهترین قیمت از خاص‌باکس

نوکیا، برندی که همه آن را با گوشی‌های دکمه‌ای دوست‌داشتنی‌اش به‌یاد می‌آورند، طی چند سال اخیر و با ورود به عرصۀ تولید گوشی‌های هوشمند توانسته است عملکرد خوبی از خود نشان دهد. گوشی نوکیا در کنار قیمت پایین خود، از کیفیت قابل‌قبولی برخوردارند و خرید گوشی نوکیا به یکی از تصمیمات اصلی خریداران با بودجۀ پایین تبدیل شده است. یکی از گوشی‌های اقتصادی و میان‌ردۀ نوکیا G11 Plus نام دارد که در ژوئن 2022 معرفی و در ژوئیۀ همان سال نیز عرضه شد. این گوشی دارای وزنی سبک و ظاهری در حد و اندازۀ یک گوشی اقتصادی است، اما قطعاً در مقابل هزینه‌ای که بابت خرید آن پرداخت می‌شود، عملکرد قابل‌قبولی ارائه می‌دهد.

گوشی Nokia G11 Plus مجهز به نمایشگری 6.52 اینچی و از نوع IPS است. این نمایشگر دارای رزولوشن 720 × 1600 یا همان +HD بوده و قادر است در هر اینچ مقدار 269 پیکسل را نمایش دهد. از دیگر ویژگی‌های صفحۀ نمایش گوشی نوکیا G11 Plus می‌توان به ارائۀ نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز (که برای یک گوشی میان‌رده عالی است) و حداکثر روشنایی 400 نیت اشاره کرد.

پردازندۀ کاملاً اقتصادی گوشی نوکیا جی11 پلاس Unisoc T606 بوده که از معماری 12 نانومتری بهره می‌برد. این پردازندۀ هشت‌هسته‌ای دارای دو هستۀ قدرتمندتر با توان ارائۀ حداکثر فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتز و شش هستۀ کم‌مصرف‌تر با توان ارائۀ حداکثر فرکانس کاری 1.6 گیگاهرتز است. حافظۀ رم گوشی Nokia G11 Plus مقدار 4 گیگابایت بوده و علاوه بر 64 گیگابایت حافظۀ داخلی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظۀ جانبی را نیز دارد. با این مشخصات می‌توان انتظار داشت تا این گوشی میان‌ردۀ نوکیا توانایی اجرای بازی‌های نه‌چندان سنگین و برنامه‌های عملکردی محبوب را داشته باشد.

گوشی نوکیا G11 Plus دارای دو سنسور عریض 50 مگاپیکسلی و سنجش عمق 2 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این گوشی نیز به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. اگرچه فقدان سنسور فوق‌عریض برای این گوشی حس می‌شود، اما وجود سنسور عریض قدرتمند در پشت و جلوی این گوشی باعث شده تا در این قسمت ارزشی بیشتر از هزینه‌اش داشته باشد. دوربین‌های این گوشی قابلیت فیلم‌برداری با حداکثر کیفیت 1080p و سرعت 30 فریم‌برثانیه را دارند.

باتری لیتیوم پلیمر گوشی Nokia G11 Plus از 5000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت بهره می‌برد که در صورت استفادۀ عادی و طبق ادعای سازنده می‌تواند تا سه شبانه‌روز دوام بیاورد. گوشی نوکیا G11 پلاس با مشخصاتی که دارد یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی موجود در بازار است که خرید آن به افراد با بودجۀ پایین برای خرید گوشی توصیه می‌شود.

خرید انواع محصولات عقیق با بهترین قیمت از خاص‌باکس

عقیق اصل

عقیق گونه‌ای از سنگ‌های گران‌بها است که در اکثر زیورآلات مانند انگشتر عقیق زیاد به چشم می‌خورد. این سنگ در انواع مختلفی یافت می‌شود که عقیق یمن یکی از گرانبهاترین گونه‌های آن می‌باشد. عقیق اصل دارای خواص جسمی و معنوی بسیار زیادی است که همواره به استفاده از آن توصیه می‌شود. تاریخچه سنگ عقیق به دوران بسیار دوری برمی‌گردد که در مجسمه‌ها و جواهرات از آن به عنوان سحر و جادو استفاده می‌شد. نام عقیق برگرفته از رودخانه‌ای به نام آگات در شبه جزیره شهر سیسیل در ایتالیا است. گویا در گذشته‌های بسیار دور از این رودخانه سنگ‌های بزرگ عقیق استخراج می‌شده.

همانطور که گفتیم از این عقیق اصل در زیورآلات، جواهرات و مجسمه‌ها استفاده می‌کردند. منابعی نیز حاکی از این هستند که ظروف بسیار زیبایی از نوع سنگ تراش و ... ساخته شده‌اند که مربوط به دوره‌ی امپراطوری روم شرقی می‌باشد. این کاسه‌ها و ظروف امروزه در بسیاری از موزه‌های فرانسه دیده می‌شود که نشان از علاقه خانواده‌های اشرافی اروپا به جمع‌آوری اینگونه ظروف دارد. سنگ عقیق برای اولین بار در شهری در کشور آلمان تراش خورد و امروزه آلمان به عنوان یکی از برترین مراکز کنده کاری این گوهر شناخته می‌شود. پس از اطلاع از تاریخچه و مقدمه‌ای از عقیق، بد نیست تا راه‌های تشخیص عقیق اصل از غیر اصل را نیز بدانید تا چناچه قصد خرید انگشتر عقیق مردانه، خرید انگشتر عقیق زنانه یا خرید زیورآلاتی که این سنگ روی آن کار شده باشد را داشته باشید با مشکلی مواجه نشوید.

 

 راه های تشخیص عقیق اصل از تقلبی

بهترین راه برای تشخیص عقیق اصل از بدل این است که از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید تا خیال خود را راحت کنید. اما در اکثر مواقع شما به چنین متخصصینی دسترسی ندارید و باید خودتان اقدام به بررسی سنگ عقیق اصل نمایید. در این حالت راه دوم این است که درجه سختی این سنگ را مورد سنجش قرار دهید. سنگ عقیق از استحکام بسیار بالایی برخوردار است و به راحتی خراشیده نمی‌شود به همین منظور شما می‌توانید عقیق اصلی مورد نظر خود را با سنگی مثل الماس یا یشم مورد آزمایش قرار دهید. چنانچه این سنگ خراشیده شد. عقیق شما تقلبی است و اگر دچار خراش نشد میتوان از اصل بودن عقیق اطمینان حاصل کرد.

 

عقیق اصل

 

راه دیگر وزن کردن آن است. اگر شما از وزن تقریبی عقیق اطلاع داشته باشید به راحتی می‌توانید عقیق اصل را از گونه تقلبی تشخیص دهید. عقیق اصل معمولا از وزن بیشتری برخوردار است. میزان شفافیت یکی دیگر از راه‌های تشخیص است. از نظر بصری گونه‌های اصل دارای شفافیت بیشتر و رگه‌های واضح‌تری هستند. بوییدن سنگ عقیق می‌تواند به عنوان یکی دیگر از راه‌های تشخیص باشد. عقیق اصل بویی ندارد اما نمونه‌های تقلبی گاها دارای بویی اسیدی و بویی نزدیک به مواد شیمیایی دارد که نشان از تقلبی بودن آن می‌دهد. چرب نبودن سنگ نیز به عنوان آخرین راه تشخیص اینگونه سنگ‌ها است. معمولا عقیق بدل که دچار شکستگی می‌شود را به وسیله جلا دادن تعمیر می‌کنند توجه به همین نکته نیز میتواند شما را در تشخیص عقیق اصل از تقلبی یاری کند.

 

عقیق اصل

 

انواع عقیق اصل

نگین انگشتر عقیق یا همان سنگ عقیق با توجه به ساختار و لایه‌هایی که دارد در انواع مختلف و بسیار زیبایی از نظر تنوع دیده می‌شود. که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم.

•    عقیق اصل شجری: این نوع عقیق معمولا رنگی مانند خاکستری، شفاف یا بیرنگ دارد که بر روی آن اشکالی مانند درخت دیده می‌شود.
•    عقیق اصل خزه‌ای: این نوع عقیق مانند شچری است اما درون آن بلورهایی مانند خزه به چشم می‌خورد.
•    عقیق اصل سلیمانی: این نوع عقیق که به آن باباقوری هم گفته میشود، دارای شکلی لایه‌ای می‌باشد که در مرکز آن معمولا یک نقطه تیره رنگ مانند چشم وجود دارد.
•    عقیق اصل مجوف: این سنگ دارای حفره‌های زیاد و توخالی در سطح خود است.
•    عقیق اصل آبدار: در این نوع عقیق مقدار کمی آب وجود دارد که در دوره پیدایش به این شکل در آمده است و با کمی تراش و شفاف کردن آن به خوبی می‌توانید آب موجود در آن را ببینید.
•    از نظر رنگ بندی نیز عقیق به رنگهای سیاه، سرخ، سبز و زرد دیده می‌شود که در جواهر سازی کاربرد زیادی دارند.

 

عقیق اصل

 

خواص عقیق اصلی

عقیق برای بیماریهای چشمی بسیار مفید است و نور چشم را زیاد می‌کند. در کاهش دردهایی مانند سردرد، درد ستون فقرات، کمردرد و دردهای عضلانی بسیار مفید است. همچنین گفته شده است که برای درمان بیماری‌هایی مانند صرع، بیماری‌هایی که مربوط کلیه و پروستات می‌شود می‌توان از عقیق اصل کمک گرفت. علاوه بر این موارد گفته شده است برای جلوگیری از خونریزی های شدید، برای آرامش روح و افزایش شادی، برای جلوگیری از چشم زخم و دوری از ترس و خوف نیز مفید است.

از دیدگاه ائمه نیز خواص عقیق بسیار است. اما صادق (ع) می‌فرمایند: دوست دارم هر مومنی پنج انگشتر در دست کند، عقیق بابت دفع فقر، فیروزه بابت گشایش کار، یاقوت بابت دفع پریشانی، حدید بابت غلبه بر دشمنان، درنجف بابت آسان شدن امور. در روایتی نیز آمده است دو رکعت نماز با انگشتر عقیق بهتر از هزار رکعت نماز بدون آن است. پیامبر اکرم (ص) نیز پس از اینکه مردی از دزدیده شدن اموالش توسط راهزنان به رسول اکرم شکایت می‌کرد فرمودند: چرا انگشتر عقیق به دست نمی‌کنی؟ همانا انگشتر عقیق انساس را از بدی محفوظ می‌دارد.

خرید گوشی Xiaomi Mi 11 با بهترین قیمت از خاص‌باکس


اولین پرچمدار گوشی‌های موبایل شیائومی در دهه جدید، یعنی شیائومی Mi 11 سرانجام در تاریخ 28 دسامبر معرفی شد. به عنوان آغاز دهه جدید، این گوشی دست‌آورد جدید و بسیار پیشرفته Xiaomi است. Xiaomi Mi 11 را می‌توان گفت دارای ژن بهترین عملکرد خواهد بود. جاییکه اولین Snapdragon 888 در جهان با هسته X1 فوق العاده و قوی ترین پردازنده گرافیکی در تاریخ بر روی این گوشی قرار گرفته و اکنون تاریخچه Mi دارای قوی ترین هوش مصنوعی از زمان تولد است و Snapdragon 888 گل سرسبد این پرچمدار بی عیب و نقص است.

عملکرد صفحه نمایش سری Mi 10 در صنعت رقبای کمی دارد و شیائومی با فناوری اصلی این صفحه‌نمایش در بین گوشی‌های هوشمند یکه تاز عرصه خود است. نمایشگر ظاهر و احساس عالی را به ارمغان می‌آورد و شیائومی Mi 11 با وضوح فوق العاده بالا 120 هرتز، یک صفحه نمایش با رزولوشن 2K را که مدتها انتظار آن را می‌کشید، به اوج تجربه بصری خود می‌رساند.

اگر به یاد داشته باشید شیائومی Mi 10 Pro به یک دوربین 100 مگاپیکسلی بود که همراه با دوربین‌های خود و لرزشگیر OIS در مدت زمانی برنده جایزه دوربین از وبسایت DXOMARK و سلطه طولانی مدت در جایگاه خود بود. اکنون شیائومی می 11 دوربین اصلی قدرتمند خود را به ارث برده و لنزهای ماکرو با تمرکز بالا، که مشخصه اصلی سیستم دوربین‌های شیائومی است.

Mi 11 دارای سه نسخه ذخیره سازی است: 8 گیگابایت+128 گیگابایت 3999 یوان، 8 گیگابایت+256 گیگابایت 4299 یوان، 12 گیگابایت+256 گیگابایت 4699 یوان، قیمت شیائومی Mi 11 دقیقاً مشابه نسل قبلی Mi 10 است. باتری این غول چینی نیز مثل بسیاری دیگر از باتری‌های شیائومی یک سلول قدرتمند 4600 میلی آمپری است که برای یک پرچم دار کاملا قابل قبول می‌باشد.