خرید انگشتر مردانه


از میان تمام اکسسوری‌های مردانه و زنانه انگشترها محبوبیت زیادی دارند و جلوه‌ی زیبایی به دست می‌بخشند. نکته‌ی جالب در مورد استفاده از انگشترها این است که برای همه سنی و همه جور تیپی تنوع دارند. انگشتر مردانه یک زینت زیبا برای مردها با سلیقه‌ها و تیپ‌های مختلف است و البته می‌تواند یک هدیه زیبا و شیک باشد که همیشه آن شخص با دیدنش به یاد شما بیفتد.

اما انتخاب انگشتر مردانه به آن سادگی که فکر می‌کنید نیست و فاکتورهایی دارد. که اگر قصد هدیه دادن یا خرید انگشتر برای خود دارید باید به آن‌ها توجه کنید.

فاکتورهای انتخاب یک انگشتر مردانه کدامند؟

فاکتورهایی مانند سایز، جنس رینگ و نوع سنگ، سن افراد، سایز دست و از همه مهمتر نوع سلیقه‌ و تیپ فرد بسیار مهم است زیرا هر انگشتر مناسب یک نوع موقعیت می باشد

چطور سایز مناسب انگشتر را بفهمیم؟

نحوه‌ی اندازه‌گیری سایز انگشت برای انتخاب انگشتر مناسب بسیار مهم است، به خصوص اگر قصد خرید آنلاین دارید و سایز انگشت خود را نمی‌دانید. یک راه ساده این است که به مغازه طلافروشی بروید و بخواهید سایز انگشت شما را با وسیله‌ای که دارد، به شما بگوید. اما اگر می‌خواهید خودتان سایر انگشتتان را پیدا کنید، با یک راه ساده به شما کمک می‌کنیم که این اندازه را به دست بیاورید.  

کدام نوع سنگ و رینگ برای انگشتر بهتر است؟

وقتی قصد خرید انگشتر برای خود و یا انتخاب یک هدیه دارید دقت به تیپ فرد و همچنین سن افراد بسیار مهم است. برخی از مردان انگشتر با سنگ‌هایی از زبرجد و فیروزه و ... را دوست دارند و برخی دیگه رینگ‌های ساده را ترجیح می‌دهند.

علاوه بر این وقتی قصد خرید انگشتر مردانه را دارید توجه کنید که این انگشتر را برای چه نوع موقعیتی می‌خواهید. جالب است که استفاده از اکسسوری و همینطور انگشترها بنابر موقعیت‌ها تفاوت پیدا می‌کند.

رینگ‌های انگشتر مردانه معمولا از طلا، نقره و یا استیل است. که قیمت‌های بسیار متفاوت دارند اما معمولترین جنس انگشتر مردانه که با سنگی زینت داده شده از نقره است.

سنگ‌های انگشتر مردانه نیز متفاوت هستند و جدیدا انتخاب سنگ بر اساس ماه تولد شخص بسیار مرسوم شده و برخی اعتقاد دارند سنگ‌های مختلف تاثیرات متفاوتی بر بدن نیز دارند و در حقیقت باور دارند سنگ‌ها انرژِی‌های مختلفی دارند و بر چاکراه‌های انرژی بدن تاثیرگذارند.

انگشتر را بر اساس شکل دست خود انتخاب کنید!

وقتی انگشتر می‌پوشید مهم‌ترین مسئله این است که وقتی به دست خود نگاه می‌کنید حس خوبی داشته باشید. به این منظور به چند نکته دقت کنید:

اگر انگشت‌های شما بلند و کشیده هستند، انگشترهایی با رکاب ظریف و سنگ و نگین کوچکتر مناسب هستند.

برای انگشت‌های کوتاه، سنگ‌های کشیده و بیضی شکل مناسبند.

برای افراد جوان، رکاب‌های نازکتر و سنگ‌های ظریفتر مناسبند.

و حلقه‌های بزرگ با سنگ‌های درشتتر چروک‌های دست را بهتر می‌پوشاند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد