سامسونگ a20

امروز میخوام سامسونگ a20 رو بهتون معرفی کنمو برای فردا مدل جدیدترش یعنی a20E و A20S رو معرفی میکنم .

با ما همراه باشید.


گوشی Samsung Galaxy A20 32GB Ram3

گوشی موبایل گلکسی A20 از سری پرطرفدار A سامسونگ می باشد که در ابتدا با هدف قرار دادن بازار هند طراحی و تولید شد اما بدلیل استقبال بسیار زیادی که از این محصولات شد شرکت سامسونگ تمرکزش را بیشتر معطوف به تولید این سری گوشی ها نمود. گلکسی A20 برادر بزرگتر گلکسی A10 می باشد که با رم 3 گیگی می تواند قدرت بیشتری را برای شما فراهم کند. تفاوت عمده ی Galaxy A20 با مدل پایین تر در دوربین آن کاملا مشهود است و همانطور که در تصاویر می بینید این گوشی مجهز به دوربین دوگانه است و ویژگی های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. رم 3 گیگی فضای کار پردازنده هشت هسته ای اگزینوس 7884 را فراهم می کند و حافظه داخلی 32 گیگی نیز فضای ذخیره سازی را برای شما تامین خواهد کرد. باتری در نظر گرفته شده برای گوشی سامسونگ گلکسی A20 دارای ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت است و برای یک روز و نیم شما را همراهی خواهد کرد.


شرکت سامسونگ در سال 2019 سری گلکسی A را به صورت متنوع و در ابعاد مختلف معرفی کرد. سامسونگ گوشی گلکسی A20 را در ماه مارس 2019 با ظاهری شیک و طراحی زیبا رونمایی کرد و قیمت مناسب این گوشی نسبت به سایر گوشی های هم رده بسیار چشمگیر است. گوشی گلکسی A20 با ابعاد 158.4 × 74.7 × 7.8 میلی‌متر و وزن 169 گرم در زمره گوشی های با ضخامت کم و وزن سبک قرار می گیرد و برای استفاده طولانی مدت کاربر را اذیت نمی کند و جز گوشی های خوش دست به حساب می آید. این گوشی علاوه بر طراحی مدرن ، از صفحه نمایش بزرگ 6.4 اینچی از نوع Super AMOLED بهره می برد که به جرات می توان گفت پیدا کردن یک گوشی با چنین مشخصاتی و چنین قیمت مناسبی در بین رقبای آن کار سختی است. گوشی گلکسی A20 مجهز به جدیدترین تراشه اگزینوس 7884 است که از رم 3 گیگابایتی بهره می برد و به همین دلیل، پردازنده قوی آن، از گلکسی A20 یک گوشی قدرتمند ساخته است. ظرفیت باتری 4000  میلی آمپر ساعتی گوشی گلکسی A20 با تکنولوژی شارژ سریع 15 واتی است که در مدت زمان کوتاهی می تواند باتری گوشی را به شارژ 100 درصد برساند. بنابراین می توان گفت که اگر به دنبال یک گوشی با امکانات فراوان و قیمت مناسب هستید گوشی Samsung Galaxy A20 بهترین انتخاب برای کاربران خاص پسند است. در ادامه به به بررسی دقیق تر نقاط قوت و ضعف این گوشی می پردازیم


گوشی Samsung Galaxy A20 با ظاهری زیبا و طراحی مدرن و در مقابل قیمتی مناسب می توان گفت جز بهترین محصولات میان رده درون بازار خواهد شد. بدنه گوشی از جنس پلاستیک و شیشه طراحی شده و سامسونگ از عبارت3D Glasstic  برای جنس قاب پشتی این گوشی استفاده کرده است، قاب پشتی از جنس پلاستیک پلی کربنات طراحی شده که از کیفیت بالایی برخوردار است و تفاوت چندانی با قاب شیشه ای گوشی های بالا رده ندارد. قاب پشتی گوشی گلکسی A20 زیبایی ظاهری فوق العاده ای دارد و همانند گوشی های بالا رده مدرن و جذاب است. در قسمت بالا و سمت چپ قاب پشتی این گوشی دوربین دوگانه به صورت عمودی و فلش LED قرار گرفته و اسکنر اثر انگشت در قسمت وسط قاب پشتی و بالای لوگوی سامسونگ طراحی شده است. کاربر با دیدن طراحی مدرن این گوشی و با دانستن امکانات فوق العاده آن، انتظار چنین قیمتی برای گوشی سامسونگ Galaxy A20 را ندارد. طی بررسی ها مشخص شد که اسکنر اثر انگشت این گوشی از کیفیت و عملکرد فوق العاده ای برخوردار است و کاربر را برای تشخیص اثر انگشت اذیت نمی کند و سرعت عمل خوبی دارد. این گوشی قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت به طور همزمان را دارا است و این قابلیت توانسته نظر آن دسته از کاربرانی که به دنبال یک گوشی ولی استفاده از دو سیم کارت هستند را نیز جلب کند. با مشاهده قسمت جلوی گوشی متوجه پنل نمایشگر بدون حاشیه آن، که حدود 85 درصد قاب پنل جلوی گوشی را به خود اختصاص داده، می شوید. در قسمت وسط و بالای نمایشگر این گوشی زائده کوچکی مشاهده می کنید که همانند بسیاری از گوشی های هوشمند از اصطلاح ناچ (Notch) طراحی شده و لنز دوربین سلفی در آن تعبیه شده است. سامسونگ محصول جدید خود را در رنگهای متنوع و شاد (مشکی، قرمز، آبی و نارنجی) روانه بازار کرده است که نظر بسیاری از کاربران که به دنبال گوشی های با رنگ های شاد هستند را به خود جلب کرده است. به طور کلی می توان گفت که گوشی Samsung Galaxy A20 از طراحی مدرن و کیفیت بالایی برخوردار است که از لحاظ ابعاد و وزن مناسب جز خوش دست ترین گوشی های هوشمند روز دنیا محسوب می شود و یکی از ویژگی های مثبت این گوشی است.

 

گوشی سامسونگ Galaxy A20 از دوربین اصلی دوگانه فوق العاده ای بهره می برد که کیفیت بالای این دوربین از نقاط قوت گوشی محسوب می شود. همان طور که می دانیم امروزه اغلب کاربران به دنبال گوشی هایی با دوربین فوق العاده هستند و معیار اصلی آن ها برای انتخاب گوشی عملکرد عالی دوربین آن است. در همین راستا شرکت های تولید گوشی های هوشمند همه به دنبال طراحی دوربین با کیفیت هستند که سامسونگ در طراحی دوربین گوشی گلکسی A20 عملکردی خوبی را به ارمغان آورده است. 


گوشی سامسونگ Galaxy A20 دارای باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری است که از ظرفیت بالایی برخوردار است. شرکت سامسونگ نشان داده که برای طراحی باتری گوشی های خود همیشه به دنبال ظرفیت و توان شارژدهی خوب بوده که در این گوشی هم به خوبی از پس این موضوع برآمده است. اگر گوشی های هم رده این گوشی را مورد بررسی قرار دهید متوجه برتری باتری این گوشی نسبت به باتری گوشی های دیگر می شوید. این گوشی از شارژ سریع 15 واتی پشتیبانی می کند که نشان دهنده به کار رفتن قابلیت شارژ سریع در این گوشی است که نظر کاربرانی که به دنبال شارژ سریع هستند را به خود جلب می کند. شارژر این گوشی توانایی فول شارژ کردن گوشی در مدت زمانی 105 دقیقه را دارد که یکی از ویژگی های برجسته گوشی گلکسی A20 در بین گوشی های هم رده خود محسوب می شود. به طور کل میتوان گفت شارژدهی این گوشی از عملکرد خوبی برخوردار است و کاربران در کارکردن با آن برای مدت زمان طولانی اذیت نمی شوند