خرید گوشی Xiaomi Mi 11 با بهترین قیمت از خاص‌باکس


اولین پرچمدار گوشی‌های موبایل شیائومی در دهه جدید، یعنی شیائومی Mi 11 سرانجام در تاریخ 28 دسامبر معرفی شد. به عنوان آغاز دهه جدید، این گوشی دست‌آورد جدید و بسیار پیشرفته Xiaomi است. Xiaomi Mi 11 را می‌توان گفت دارای ژن بهترین عملکرد خواهد بود. جاییکه اولین Snapdragon 888 در جهان با هسته X1 فوق العاده و قوی ترین پردازنده گرافیکی در تاریخ بر روی این گوشی قرار گرفته و اکنون تاریخچه Mi دارای قوی ترین هوش مصنوعی از زمان تولد است و Snapdragon 888 گل سرسبد این پرچمدار بی عیب و نقص است.

عملکرد صفحه نمایش سری Mi 10 در صنعت رقبای کمی دارد و شیائومی با فناوری اصلی این صفحه‌نمایش در بین گوشی‌های هوشمند یکه تاز عرصه خود است. نمایشگر ظاهر و احساس عالی را به ارمغان می‌آورد و شیائومی Mi 11 با وضوح فوق العاده بالا 120 هرتز، یک صفحه نمایش با رزولوشن 2K را که مدتها انتظار آن را می‌کشید، به اوج تجربه بصری خود می‌رساند.

اگر به یاد داشته باشید شیائومی Mi 10 Pro به یک دوربین 100 مگاپیکسلی بود که همراه با دوربین‌های خود و لرزشگیر OIS در مدت زمانی برنده جایزه دوربین از وبسایت DXOMARK و سلطه طولانی مدت در جایگاه خود بود. اکنون شیائومی می 11 دوربین اصلی قدرتمند خود را به ارث برده و لنزهای ماکرو با تمرکز بالا، که مشخصه اصلی سیستم دوربین‌های شیائومی است.

Mi 11 دارای سه نسخه ذخیره سازی است: 8 گیگابایت+128 گیگابایت 3999 یوان، 8 گیگابایت+256 گیگابایت 4299 یوان، 12 گیگابایت+256 گیگابایت 4699 یوان، قیمت شیائومی Mi 11 دقیقاً مشابه نسل قبلی Mi 10 است. باتری این غول چینی نیز مثل بسیاری دیگر از باتری‌های شیائومی یک سلول قدرتمند 4600 میلی آمپری است که برای یک پرچم دار کاملا قابل قبول می‌باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد