قیمت و مشخصات شارژر آیفون 11 پرو

شارژر اصلی آیفون 11 پرو 

شارژر آیفون 11 پرو که وظیفه کاهش جریان برق برای شارژ کردن باتری گوشی شما را بر عهده دارد، شامل یک کابل و یک آداپتور است. این شارژر ولتاژ بین 110 تا 220 ولت را دریافت و آن را تبدیل به ولتاژ 5 و الی 9 ولت و شدت جریان 2 تا 3 آمپر با توجه به نیاز دستگاه می کند. شما با خرید شارژر اصلی آیفون 11 پرو می توانید کمک قابل توجهی به کارکرد و طول عمر باتری گوشی خود کنید. شارژرها ممکن است بعد از استفاده ی طولانی مدت و یا استفاده نادرست گاهی دچار آسیب شوند و خسارات جبران ناپذیری به گوشی هوشمند شما وارد نمایند. ضمنا شارژر آیفون 11 پرو از تکنولوژی Fast Charging پشتیبانی میکند.

احتمالا کسی که قصد خرید شارژر آیفون اورجینال را دارد یا به تازگی نسبت به خرید این گوشی اقدام کرده است یا ناچارا به دنبال جایگزینی برای شارژر قبلیست که یا خراب شده یا به ترتیبی از دست رفته است.

اگر جزو دسته اول هستید که حتما به قسمت های دیگر سایت سر بزنید شاید اکسسوری های بیشتر نیاز داشته باشید و اگر از دسته دوم هستید احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که مدت زمان زیادی گوشی خود را در شارژ قرار داده اما متاسفانه شارژر همچنان قادر به شارژ نمودن باتری شما نیست در نتیجه شما باید شارژر خود را تعویض نمایید. خبر خوب برای شما این است که شارژر آیفون 11 پرو و از این رو شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده نموده و هیچ نگرانی بابت آسیب به گوشی خود نداشته باشید. شارژر آیفون اصلی را از کجا بخریم ؟

دستگاه سازگار:  گوشی آیفون 11 پرو 
ولتاژ و شدت جریان:  5 تا 9 ولت و 2 تا 3 آمپر

توان خروجی: 18 وات