خرید گوشی شیائومی

کمپانی شیائومی برای اولین بار در سال 2010 توسط لی جون یکی از میلیارددرهای چین در پکن راه اندازی شد. در ابتدا اعضای اصلی این کمپانی را 6 عضو اصلی تشکیل دادند. درست یک سال بعد یعنی در تابستان 2011 بود که اولین گوشی شیائومی معرفی و روانه بازار شد.
این کمپانی به لطف استفاده از سخت افزار قوی در قیمتی پایین توانست فروش بسیار خوبی را از گوشی های خود کسب کند و تا سال 2014 اولین شرکتی بود که بیشتری سهم از بازار چین را به خود اختصاص داده بود.

کمپانی Xiaomi علاوه بر گوشی تسلط بسیار بالایی در ساخت لوازم جانبی گوشی و لوازم الکتریکی خانه دارد. چندی پیش هم این شرکت موفق شد به رتبه های نخست فروش گوشی در دنیا دست یابد و حتی اپل کمپانی امریایی و در بعضی دستاوردها، سامسونگ غول مخابراتی کره ای را پشت سر بگذارد. اما سامسونگ همچنان رتبه نخست فروش گوشی را در دنیا به خود اختصاص داده است.
در چند سال گذشته و هم اکنون نیز گوشی های این برند با برندهای زیر مجموعه آن به نام های Redmi و Poco فروش بسیار بالایی داشته است. به عنوان مثال گوشی Redmi Note 10 Pro و گوشی Poco X3 Pro دو مدلی هستند که در سال 2021 از فروش بسیار بالایی بخوردار هستند.
برای خرید گوشی شیائومی می‌توانید از سایت فروشگاهی معتبر خاص باکس انواع مدلهای این کمپانی را با قیمت شگفت انگیز و گارانتی معتبر شرکتی خریداری نمایید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد