هندزفری اپل

گر شما هم از علاقه مندان به دنیای موسیقی هستید، خرید هندزفری اپل را فراموش نکنید. این روزها هندزفری یکی از ملزومات شده است و شما علاوه بر گوش دادن به موسیقی با کیفیت صدای مطلوب والبته بدون مزاحمت برای دیگران می‌توانید در بخش مکالمه هم از آن استفاده کنید. برای مکالمه نیازی نیست تا به گوشی خود دسترسی داشته باشید و در هندزفری سیمی اپل با دسترسی به کلیدهای کنترل این کار را انجام می‌دهید. هندزفری بلوتوث اپل هم دقیقاً همین قابلیت ها را دارد اما کنترل آن به کمک لمس است.

اپل همانطور که گوشی و لپ تاپ باکیفیت تولید می‌کند در تولید لوازم جانبی هم به خوبی عمل می‌کند. این مورد را به خوبی در هندزفری و شارژر آیفون به خوبی می‌توان حس کرد.

هندزفری آیفون در ابتدا دارای جک 3.5 میلی متری بود اما وقتی اپل این درگاه را از روی گوشی خود حذف کرد، این هندزفری ها هم با درگاه لایتنینگ عرضه شدند. از مشخصات بارز این هندزفری کیفیت بالا در ساخت است.

برخلاف هندزفری‌های دیگر، طراحی EarPods به گونه‌ای است که با حالت گوش شما سازگار است که باعث راحتی بیشتر آن‌ها نسبت به هر هدفون یا هندزفری دیگر به سبک داخل گوش است. وزن کم این محصول باعث می‌شود تا در استفاده طولانی مدت هیچگونه خستگی در گوش‌های خود حس نکنید.

از نظر صدا باید بگوییم هندزفری آیفون از کیفیت صدای بسیار خوبی برخوردار است و تفکیک صدای بسیار خوبی دارد. از نظر بلندی و حجم صدا هم این هندزفری در رده‌ی بالایی قرار می‌گیرد و علاقه مندان به صدای بلند به طور حتم از این هندزفری لذت زیادی را خواهند برد.

ویژگی‌های هندزفری اپل

• کیفیت صدای بالا و باس مناسب

• طراحی زیبا و راحت

• کیفیت بالای سیم و بدنه

• دارای کلیدهای کنترل موسیقی

• دارای میکروفون باکیفیت برای تماس

• دارای قابلیت تماس و رد تماس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد