خرید انگشتر فیروزه

فیروزه یکی از سنگ‌های زینتی و پرطرفدار است که منبع بزرگ آن در معادن نیشابور واقع در خراسان رضوی وجود دارد. انگشتر فیروزه یکی از زیورآلات پرطرفدار در بین آقایان و بانوان می‌باشد که در این مقاله قصد داریم تا در مورد این نوع سنگ و انگشتر اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم. اگر شما هم قصد خرید انگشتر فیروزه را دارید، حتماً در این مقاله با ما همراه باشید.

قدمت فیروزه به بیش از 3000 سال پیش می‌رسد و در اکثراً هم در معادن واقع در ایران کشف و استخراج می‌شد. فیروزه در انواع زیورآلات همچنین انگشتر مردانه یا زنانه، گردنبند، گوشواره و حتی در برخی از ظروف زینتی به عنوان یک گوهر زیبا و ارزشمند استفاده می‌شود.

مانند بسیاری دیگر از سنگ‌ها، فیروزه هم از خواص و مزایای خاص خود برخوردار است و استفاده از آن دائماً توصیه شده است. استفاده از انگشتر فیروزه مورد سفارش ائمه اطهار علیه السلام می‌باشد. به همین دلیل در بین زنان و مردان بسیار محبوب است. فیروزه یک سنگ تصفیه کننده می‌باشد.

این گوهر انرژی منفی را از بین می‌برد. فیروزه همه چاکراها را متعادل و هم تراز می‌کند، نوسانات روحی را تثبیت و آرامش درونی را القا می‌کند. پوشیدن انگشتر فیروزه اصل برای رفع افسردگی و خستگی بسیار عالی است، همچنین قدرت جلوگیری از حملات هراس را دارد. فیروزه باعث تحقق خودآگاهی و کمک به حل مسئله می‌شود. این گوهر سمبل دوستی بوده و عشق و احساسات رمانتیک را تحریک می‌کند.

در زمان‌های قدیم طبیبان از پودر سنگ فیروزه برای در مان درد شکم استفاده می‌کردند. از این رو یکی از خواص انگشتر فیروزه درمان درد شکم است. سنگ فیروزه در در درمان گردش خون نیز تاثیر به سزایی دارد. این سنگ با خواصی که دارد در بسیاری از بافت‌های بدن شما گردش خون را تنظیم می‌کند و سطح اکسیژن خون را در بهترین حالت ممکن قرار می‌دهد.

افراد مبتلا به گلودرد می‌توانند با قرار دادن سنگ انگشتر فیروزه در چاکرای گلوی خود، از درد گلوی رهایی پیدا کنند. سنگ فیروزه علاوه در درمان درد گلو باعث تقویت تارهای صوتی و همچنین درمان بیماری‌های عفونی ریه نیز می‌شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد